Thursday 22 September 2011

20 september @ 12 rabiulawal

20 september 1991 bersamaa 12 Rabiulawal. bermulalah sejarah hidup aku dan kenangan2 yang akan aku kumpul. . pahala2 yang akan ku bawa..Telah ku janji dgnNya untuk beribadah kepadaNya.. aku ditiupkan roh dan tangisan mula didengari pada 12 rabiulawal tersebut.
emak.. terima kasihku ucapkan kerana telah menjagaku dlm kandungan hingga selamat melahirkan aku dengan penuh cabaran..
ayah... terima kasih kerna  mencari rezeki untuk membesarkan aku shgga sekarang walaupun besar skrg anak mu ini kadang kala membangkang pendapat mu...
emak dan ayah terima kasih sgt2 sebb telah membesarkan ku mendidik ku, menjaga ku shga sekarg, walaupun pada waktu kecilku 50-50 untuk terus hidup.. emak dan ayah tabah membesarkan ku siang dan mlm bercengkang mata menjaga aku.. sakitku membuatkan emak dan ayah susah hati... maaf sgt2.. sesungghnya pengorbananmu akan ku bls..amin... TERIMA KASIH EMAK DAN AYAH..

No comments:

Post a Comment