Thursday 24 November 2011

kenangan yang kembali menjengah

aku merindui seseorang...sudah lama aku mencari tapi masih xjumpa...last dgr berita apabila form 2 dia pindah p terengganu..walla pindah xgtau aku...tapi aku xsalahkan dia cz dia pindah mengejut...dulu ada no fon..pas tu lost contct smpai sekarang x dapat contct2 lagi..kemanakah dia???

dia adalah kawan baik aku semasa di seklah rendah, 1 group projek sains yang banyak kejayaan...tapi sekarang bayang-bayang dia hilang entah kemana...ku cuba mencari melalui kawan-kawan dia,tapi hampa, melalui facebook turut hampa....no fon lama dia tidak lagi digunakan..kemanakah dia sekrg?? byk benda aku nak kongsikan dgn dia...aku harap dia akan berjaya walaupun di mana dia berada...aku teringt saat bermain badminton bersama....mmg aku kalah teruk la mana xnya main dgn wakl negeri aku ini baru ja belajar main... etu la setiap kali aku pergi main badmintan di kg mesti aku akan teringtkan sahabat aku itu...aku harap suatu hari nanti aku akan bertemu dengan dia kembali.....aminnn

No comments:

Post a Comment